Blog

Badania satysfakcji klientów
Filtruj kategorie
Istota wskaźnika CSI
Badania satysfakcji klientów
2024-10-08
Istota wskaźnika CSI
Wskaźnik CSI (Customer Satisfaction Index) to jedno z najważniejszych narzędzi, które przedsiębiorstwa mogą wykorzystać do zarządzania relacjami z klientami. Monitorowanie satysfakcji...
Zobacz więcej
Dlaczego badania satysfakcji klientów są tak ważne?
Badania satysfakcji klientów
2023-06-20
Dlaczego badania satysfakcji klientów są tak ważne?
Dlaczego satysfakcja klienta jest tak ważna? Przede wszystkim dlatego, że to się po prostu opłaca. Pozyskanie nowego klienta dla przedsiębiorstwa jest kilkukrotnie droższe niż utrzymanie...
Zobacz więcej

Nasz Serwis internetowy używa plików cookies do prawidłowego działania strony. Korzystanie z Serwisu bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmieniać w przeglądarce internetowej. Więcej informacji udostępniamy w Polityce plików cookies

Akceptuję