(FAQ)
Skontaktuj się z nami, informując o specyfice swojego badania (grupa docelowa, wielkość próby, tematyka badania). Nasi eksperci niezwłocznie skontaktują się z Tobą, aby wycenić realizację. Nad samym procesem realizacji czuwają nasi pracownicy i poinformują Cię o zakończeniu badania.
Czas realizacji badania jest zależny od wielkości próby i jego skomplikowania. Standardowo może trwać kilka dni, jednakże w przypadku prostszych badań możliwe jest ich zakończenie w ciągu 24h. Jeśli zależy Ci bardzo na czasie, skorzystaj z możliwości samodzielnej realizacji badań w programie do ankiet online SurvGo™
Cena badania marketingowego jest zależna od liczby pytań w kwestionariuszu oraz wielkości próby badawczej. Na cenę badania wpływ ma również skomplikowanie próby badawczej, dlatego nasi eksperci każdorazowo wyceniają koszt badania na etapie ofertowania.
Badanie marketingowe to nie tylko możliwość poznania opinii klienta, ale przede wszystkim okazja do umocnienia pozycji rynkowej firmy. Poznanie opinii klientów bezpośrednio również przekłada się na optymalizację działań marketingowych, minimalizację błędnych decyzji biznesowych oraz szybszy wzrost zysków przedsiębiorstwa. Poznaj więc istotne dane rynkowe i zyskaj przewagę nad konkurencją!
Z każdego badania klient w standardzie otrzymuje bazę odpowiedzi. Dodatkowo na życzenie można uzyskać rozkład odpowiedzi, a więc plik Excel z zestawieniami i gotowymi wykresami. Ponadto dla naszych klientów, opracowujemy raporty badawcze wraz z wnioskami i rekomendacjami.