Polki chętnie używają kolorowych kosmetyków, by podkreślić swoją urodę: „Kosmetyki do makijażu to jedna z najsilniejszych kategorii rynku kosmetycznego. Polki uwielbiają się malować, a czynność ta jest codziennym nawykiem i przyjemnością, szczególnie w grupie młodych konsumentek.
To one w znacznej mierze odpowiadają za bardzo dobre wyniki sprzedażowe marek makijażowych.
To właśnie dziewczyny i młode kobiety spędzają sporo czasu w sieci, wymieniając się opiniami czy ucząc się makijażowych trików z tutoriali.
Polki – co również pokazało to badanie – kochają promocje. Wtedy wzrasta ich skłonność do impulsowych zakupów, bo jak tu nie ulec kolejnej fantastycznej pomadce kosztującej połowę regularnej ceny?”- mówi Lidia Lewandowska, właścicielka Cosmetics Insight Poland
Szczegółowy raport dostępny jest na stronie naszego partnera
http://wirtualnekosmetyki.pl/-badania-rynkowe/polki-chetnie-siegaja-po-kosmetyki-kolorowe,-silny-wplyw-promocji-na-zakupy
Zapraszamy do zapoznania się z naszą kompletną ofertą. Proponujemy pełne spectrum usług – od opracowania, poprzez przeprowadzenie badania, aż po analizę wyników.